Kwaliteit - LUNA STELLA

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:


Quality Assurance & Care

Uiteraard doen wij ons uiterste best binnen alle processen om klachten te voorkomen. Heeft u echter een klacht, dan wordt deze na bekendmaking aan ons, geregistreerd in ons Klachten Management Systeem.
Een klacht wordt direct in behandeling genomen, mogelijk wordt er om onderzoeksmateriaal gevraagd, de oorzaak wordt onderzocht en eventuele verbetermaatregelen worden genomen.


Algemene hygiëne

Hygiëne, orde en netheid zijn basisprincipes om de voedselveiligheid te borgen. Daarom wordt aan deze aspecten veel aandacht besteedt.
Periodiek worden alle afdelingen uitgebreid geïnspecteerd.


Pest management

De Ongediertebestrijdingsprocedure maakt onderdeel uit van het HACCP-plan. Voor het preventief bestrijden van ongedierte is er een service overeenkomst gesloten met een extern bedrijf. Dit contract omvat: kruipende insecten, muizen/ratten, motten en kakkerlakken. Binnen Luna Stella wordt van een geautomatiseerd systeem gebruik gemaakt, waarin alle actiepunten overzichtelijk worden aangegeven. Er wordt hierbij geen gebruik gemaakt van toxische ongedierte vallen. Luna Stella heeft een actief beleid ten aanzien van wering van ongedierte. Periodiek vindt controle plaats op de aanwezigheid van ongedierte. Daarnaast zijn er een aantal preventieve maatregelen genomen om het ongedierte verder te beperken. Onkruid op het aangrenzende terrein wordt de schuilplaats voor ongedierte tot een minimum beperkt. De deuren van het magazijn zijn zoveel mogelijk gesloten.





 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu